Support
Nipper helpt je om het beste uit de automatiseringsoplossingen te halen. Van remote en on-site support, tot complete onderhoudscontracten en slimme onderdeelpakketten; wij staan altijd voor je klaar.
Ook na het installatieproject kun je bij ons terecht met al je vragen en uitdagingen. Dankzij onze jarenlange ervaring kennen we jouw processen als geen ander en kunnen we blijvend meedenken over maatwerk support. Dit doen we onder andere met trainingen en online en on-site support. Bij problemen schakel je snel met ons via ons online Support portaal en reserveonderdelen hebben we op voorraad. Zo zorgen we voor minimale downtime en kun jij je focussen op jouw specifieke processen.
We bieden snelle hulp op afstand via ons Support portaal. Daarnaast biedt Nipper zelf on-site support of schakelen we een lokale partner in indien nodig.
Met onze Service Level Agreement ben je altijd gegarandeerd van support en onderhoud. Met preventief onderhoud tackelen we problemen nog voor ze ontstaan.
We bieden garantie op al onze producten en oplossingen. Hier maken we samen duidelijke afspraken over.
Afhankelijk van de specifieke downtime restricties bieden we niet alleen onderdeelpakketten aan, maar ook een service om onderdelen voor jou op voorraad te houden. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan.
We hebben een doorlopend trainingsaanbod waarmee we helpen om zelfstandig het maximale rendement uit onze automatiseringsoplossingen te halen.
Er is een vast team van specialisten dat blijvend met jullie meedenkt. We kijken met een open vizier naar de processen zodat we altijd tot de beste mogelijke oplossingen komen.
Online and on-site support
Waar ook ter wereld de fabriek staat, Nipper Support is altijd dichtbij. We bieden online support via een Support portaal. Het is mogelijk om via het Support portaal vragen te stellen aan Nipper. Afhankelijk van de gemaakte afspraken en het niveau van urgentie, streven we ernaar om zo snel mogelijk goede ondersteuning aan te bieden waarbij de lijntjes kort zijn. Daarnaast bieden we ook remote support waarbij we op afstand kunnen inloggen en meekijken in het systeem.
Nipper biedt bovendien lokale on-site support. Wanneer nodig kan er altijd een specialist ter plaatse komen om mee te kijken. Deze hulp wordt aangeboden door Nipper zelf of door een lokale partner. Zo profiteer je van support in je eigen taal en met korte lijnen en snelle responstijd.
Servicecontracten voor gepland en preventief onderhoud
Met onze servicecontracten nemen we de zorg over de geïntegreerde automatiseringsoplossing uit handen. Dit zorgt voor rust, zodat de focus kan blijven liggen op de belangrijkste processen binnen jullie bedrijf. Met gepland én preventief onderhoud wordt ongeplande stilstand tot een minimum beperkt. We luisteren goed naar jouw ervaringen als gebruiker van onze producten en diensten en nemen dit mee om onze oplossingen te optimaliseren.
Onderdelen op voorraad met Nipper Parts
Voorkomen is beter dan genezen, ook in de productie. In een productieomgeving is stilstand zeer ongewenst. Mocht het dan tóch een keer gebeuren, dan moeten de processen zo ingeregeld zijn dat de downtime tot een minimum beperkt wordt. Met de Parts Pool Participation module garanderen we de beschikbaarheid van de belangrijkste reserveonderdelen. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan als er een keertje iets kapot gaat. Jij bepaalt zelf via welke transporteur en in welk tijdsbestek de onderdelen geleverd worden.
We maken altijd gebruik van originele Nipper onderdelen, zodat de machine, ook na reparatie, dezelfde kwaliteit heeft als voorheen. Voor sommige onderdelen biedt Nipper ook een revisie- oplossing. Door onderdelen te hergebruiken kunnen we een duurzame oplossing bieden tegen een lagere prijs, zonder in te leveren op kwaliteit en garantie.
Doorlopend trainingsaanbod
We bieden verschillende trainingen aan waarin (nieuwe) medewerkers leren om onze machines optimaal in te zetten én te onderhouden. Ons doel: zorgen dat jullie zoveel mogelijk zelfstandig aan de slag kunnen, zodat onze producten zo goed mogelijk ingezet kunnen worden in een steeds veranderende productieomgeving.
Wij bieden onder andere:
-
Operator training
-
Expert training
-
Onderhoudstraining
-
Training op maat
Wij geven antwoord op al je vragen rondom support
Als klant heb je toegang tot ons online Support portaal, waar onze specialisten jouw vraag of probleem proberen op te lossen. Onze specialisten kunnen remote meekijken in de machine om eventuele problemen snel te identificeren en waar mogelijk te verhelpen. Lukt dat niet, dan is er altijd de mogelijkheid om lokale on-site support te krijgen.
Nipper biedt specifieke, op maat gemaakte trainingen aan voor zowel operators, monteurs als beoogd experts. Deze trainingen kunnen in het Nipper trainingscentrum of bij op locatie worden georganiseerd. Zo zorgen we ervoor dat jouw hele team goed met onze machines kan werken en alles in jullie fabriek op rolletjes loopt.
Wij bieden onderhoudscontracten aan waarin al het noodzakelijke onderhoud wordt gepland en uitgevoerd.
Dit zorgt ervoor dat de machine in topconditie blijft, ongeplande stilstand wordt voorkomen en de levensduur aanzienlijk wordt verlengd.
Binnen onze onderhoudscontracten bieden we de Parts Pool Participation module aan. Met deze module hoef je je geen zorgen te maken over de beschikbaarheid van onderdelen.
Het contract zorgt ervoor dat onderdelen direct gepakt, verstuurd en geleverd worden via jouw voorkeurstransporteur, zonder eerst een inkoopopdracht overlegd te hebben
Ben jij klaar om jouw business te automatiseren?
Benieuwd waarom automatiseren de juiste stap is voor jouw bedrijf? En wil je weten in welke industrieën we actief zijn? We geven graag antwoord op al je vragen!
lees meer over automatiseren of kom in contact
Advies
Terug naar eerste stap